דלג לעמוד ראשי (מקש קיצור ד) דלג למפת האתר (מקש קיצור מ)

ווידאו וסרטוני תדמית

בעולם העסקי התחרותי של ימינו סרט תדמית (או סרטון תדמית) וסרט מוצר הם הכלים האפקטיבים ביותר להעברת מסרים קלים להבנה לקהל לקהל היעד שלכם, בנוסף, סרטוני תדמית הם כלי עזר משמעותי מאוד בקידום מכירות.

סרטי תדמית מהווים כיום את השחקן החשוב ביותר בשיווק בעולם האנטרנטי. אם יש לכם מוצר חדש, אם אתם מעוניינים למתג ולשווק את החברה או המפעל שלכם, אתם זקוקים לסרט תדמית בעל קריאייטיב מסוגנן היטב, המציג את ההיבטים המיוחדים שלכם, ומביא את המוצר בצורה הקצרה והאהובה ביותר אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

אצלנו ב-yaloo studio תוכלו להנות ממגוון השירותים שאנו מציעים: כתיבת תסריט, הפקות בכל סדר גודל, בימוי, צילום וידאו וסטילס, עריכת וידאו, אפטר-אפקטס ואנימציה.

יאלו סטודיו מאמינים בשירות איכותי, אישי וחם, לצד קיראייטיביות וחדשנות - אלו הם ערכים המנחים אותנו בכל פרויקט ומול כלסוג לקוח. הפעילות עם חברות פרימיום במגזר העסקי, חברות להפקות קד"מ ואסטרטגים שיווקיים, נפרשת על פני מגוון שירותים: הפקת סרטי תדמית, סרטי תוכן והסברה לכנסים, סרטוני תדמית למשקיעים, סרטוני תדמית לעסקים קטנים, סרטוני תדמית לארגונים וחברות, סרטוני הדרכה ועוד.

אז איך בוחרים סטודיו לסרטוני התדמית שלכם?

ובכן, המחיר כן קובע! כשמחפשים בגוגל "חברת הפקת סרטי תדמית", מקבלים עשרות תוצאות. רוב החברות נראות מאוד דומות והלקוח מרגיש מבולבל מול הצע כל כך גדול. במקרים רבים, ההחלטה מתקבלת על בסיס בחינת מספר הצעות ממספר חברות, והחברה הנבחרת- היא זו שמציעה את מחיר ההפקה הזול ביותר.

אין ספק, שמחיר ההפקה של סרט תדמית, או סרטון מוצר הוא פרמטר חשוב. אבל, האם נכון שהוא יהיה הפרמטר היחיד לקבלת החלטות? אספתי בשבילכם את עשרת הפרמטרים החשובים ביותר לקבלת החלטה:

  • שקיפות מלאה - זהו תנאי ראשון לעבודה מול סטודיו להפקות. האם הלקוח חשוף לתהליך קבלות החלטות מול הסטודיו? האם הוא גורם מאשר בתהליך ההפקה, או רק של הגרסה הסופית? האם מדברים אלי כלקוח בשפה ברורה או שמכניסים בכל שיח עשרות ביטויים מורכבים מעולם הווידאו שלא אומרים לי כלום כלקוח?

  • התאמה אישית של הסרטון - האם כשאני מבקש סרט תדמית אני מקבל הצעה כתובה וברורה, או שנציג החברה יוצר עימי קשר ישיר בכדי להבין טוב יותר את צרכיי כלקוח, האם מתאימים לי פתרון ויזואלי לפי בקשותיי או שהקריאייטיב מנותק מבקשות הלקוח, האם הסרטון יענה על צרכי וגם יתאים לי שיווקית?

  • הצעת מחיר שקופה וברורה - האם הצעת המחיר כוללת ניסוחים כלליים של פרוייקט הסרטון, או שהיא מחולקתלכל פרט בתהליך ההפקה? אני כלקוח תמיד רוצה להבין בפירוט את עלויות ההפקה השונות הכוללות: צילום, הפקה, בימוי, עריכת וידאו, דוגמנים פרזנטורים ועוד צרכים על פי הסרטון. ברגע שיהיו לי את כל הנתונים מפורקים אני כלקוח אוכל להחליט לשנות את מרכיבי ההפקה על צרכיי האישיים ועל פי התקציב המוגדר לכך.

  • מתן ערך מוסף לבעל העסק - כל סרטון טוב מתחיל בתחקיר מעמיק. כלקוח ארצה לדעת האם חברת ההפקה כללה בהצעת המחיר ביצוע תחקיר מעמיק של העסק שלי ושל קהל היעד שלי. מחקר זה יהיה המשפיע העיקרי על כתיבת התסריט השיווקי. דבר נוסף, צריך לבדוק מי מבצע את התחקיר (קולנוען מנוסה, איש שיווק או סתם עורך בחברה) והאם אישור התסריט על ידי הלקוח הוא תנאי להתקדמות בהפקה?

  • ניסיון מוכך והתאמה לגודל העסק - מהו הניסיון של החברה המועסקת, האם הם עשו בעבר סרטונים דומים לשלי והאם הם נגעו בתחום שהעסק שלי עוסק בו. האם החברה מתאימה להפקות גדולות או קטנות? לכל חברת הפקות יש את קהל היעד שלה ואני כעסק חייב להתאים את עצמי לחברה ולא "לקפוץ מעל הפופיק".

  • תיק עבודות - חשוב להסתכל על תיק העבודות של החברה ולבחון האם השפה הויזואלית שהם משתמשים בה מתאימה לאופי ותקציב העסק שלי. האם אני כלקוח יכול למצוא דוגמאות לסרטים בתיק העבודות שמתאימים לסוג העסק שלי, והם גם משכנעים ביכולות של חברת ההפקה?

  • מגוון פורמטים - האם חברת ההפקה מספקת את הסרט המבוקש במספר פורמטים שונים, על מנת שהסרט ישמש אותי ביישומים שונים (אתר אינטרנט, תערוכות, כנסי לקוחות, טלוויזיה מיילים, וכו)?

  • בית חם - האם החברה מספקת לי בית חם למספר שירותים שאני צריך כגון: שירותי צילום ווידאו שירותי צילומי סטילס, הפקות לוקיישן, מציאת דוגמנים נכונים ועוד, על מנת שאוכל לעבוד מול חברה אחת בכל הצרכים שלי ולא אצטרך להתרוצץ בין כמה בעלי מקצוע שונים.

  • מחיר סופי - האם אני כלקוח לקחתי מספר הצעות מחיר עבור סרטון התדמית שלי והשוותי בין ההצעות או ש"הלכתי על עיוור". האם המחיר שקבלתי מתאים לתקציב שהקצתי - ניתן לעשות סרטון כמעט בכל תקציב וחשוב שאת/ה כלקוח תבין את זה ולא תפחד לקחת צעדים בנושא.

  • שירות לקוחות ויחס אישי - חשוב כי הלקוח יקבל טיפול מסור ואישי מתחילת העבודה (המחקר וכתיבת התסריט) ועד סופו (פוסט פרודקשיין והעלאתו לאוויר). חשוב כי הלקוח יהיה שותף בכל התהליך ויגיד את דעתו ללא פחד - הסטודיו אמור לספק לו את הצרכים האלה ולא לשמור על ניכור מולר הלקוח. זכור כי אתה הלקוח ולך המילה האחרונה במוצר הסופי.

הסוגים השונים של סרטוני התדמית הקיימים בשוק כיום

  • סרט תדמית (נע בין 3-5 דקות) - סרט אשר נועד להציג את החברה ואת הייחודיות שלה על פני אחרים. בסרטונים אלה מוצג בד"כ: אופי החברה ודרך ניהולה, המורים והשירותים שהחברה משווקת ואת ההזדהות שלה ומענה לצורך של קהל היעד. השימוש העיקרי סרטון תדמית מסוג זה הוא לשים אותו אתר הבית של החברה או בדפי הנחיתה השונים של העסק. סרטון זה גם משמש להצגה בפני לקוחות, או כחלק מקמפיין שיווקי.

  • סרטון תדמית קצרצר (נע בין 1.5-3 דקות) - זהו סרטון קצרצר המציג את החברה או המוצר שהיא משווקת בצורה עיניינית ומשכנעת. סרטונים מסוג זה מוצגים בד"כ ביו-טיוב, ווימאו, פורטלים שונים, מצגות החברה, אתר הבית של העסק ועוד.

  • סרט תדמית לתערוכה (נע בין 1-2 דקות) - סרטון קצר, הכולל דינאמיקה וחדשנות טכנולוגית, ומנסה בצורה תמציתית וויזואלית להציג את המוצר/שירות העיקרי של החברה.השימוש העיקרי לסרטונים מסוג זה הוא: הצגה בתערוכות, כנסים, אירועי מכירה, חנויות מכירה, שיווק באנטרנט ועוד.

  • סרט תדמית למשקיעים (נע בין 3-5 דקות) - זהו סרטון הנועד להציג למשקיעים פוטנציאליים, את תמצית המנהלים של החברה, השוק שבו היא פועלת, הטכנולוגיה הייחודית, והמוצר העיקרי שבפיתוח. שימוש עיקרי - הפגנת כח ויציבות מול משקיעים פוטנציאליים, ושימוש בטכנולגיות חדישות המדגישות את תעופתם של היזמים.

  • סרט שיווקי או מיתוגי של מוצר (נע בין 2-3 דקות) - זהו בעצם סרטון תדמית למוצר שבו הלקוח מאפיין את מטרותיו השיווקיות של המוצר ותפקיד הסטדיו הוא לאפיין ולייחד את המוצר על פי מטרות אלו ולהציג אותו בצורה ייחודית. עדיף להתרכז במוצר יחיד (כלומר, אם לחברה קיימים מספר מוצרים, מומלץ להפיק סרט לכל מוצר בנפרד. שימוש עיקרי: באתר הבית של החברה, בדף הנחיתה של המוצר הספציפי, או כחלק מקמפיין פרסומי של המוצר.

  • סרטון תדמית לקידום מכירות (נע בין 1-2 דקות) - סרטון קצר הנועד להציג בצורה פשוטה וידידותית את השימושים והיתרונות של שירות או מוצר מסויים. שימוש עיקרי: באתר הבית החברה, יו-טויב ורשתות חברתיות, דפי נחיתה, בקמפיינים פרסומיי ונקודות מכירה הפזורות בארץ.

  • סרט הדרכה (נע בין 2-5 דקות) - אלו הם רצף של סרטונים בנושא מסויים או סרטון בודד לנושא אחד ספציפי. סרטים אלו נועדו להציג את אופן השימוש במוצר/שירות מסוים, או בקו מוצרים. מטרת הסרטון הוא להדגים את פשטות וידידותיות השימוששל המוצר. לא מציגים את תכונות המוצר בסרט ההדרכה, אלא רק מלמדים להשתמש בו. שימוש עיקרי: באתר החברה, כקישור ללקוחות שרכשו את המוצר, או בנקודות מכירה.

  • סרטי תדמית לקידום אירועים וכנסים (נע בין 2-3 דקות) - מקובל לקרוא לסרטים מסוג זה טריילר או פרומו וזאת משום שהסרט משלב צילומים קצרים מתוך האירועים הקודמים של אותה שנה המשולבים בצורה קליפית, כייפית ומזמינה לאירוע של השנה. שימוש עיקרי: מקובל לפרסם סרטונים אלו לקהל הלקוחות הפוטנציאליים בקישורים ישירים או דרך ניוזלטר המתקבל למייל. בנודף סרטונים אלה מתפרסמים ברשתות הווידאו החברתייות (יו-טיוב, ווימא ועוד) ומטרתם לשווק את האירוע הקרוב,
  • סרטוני הסברה וניהול (נע בין 2-5 דקות) - סרטונים אלו נועדו להציג מידע בנושא ספציפי מסויים (עסקי, פוליטי, אמנותי וכו) ומטרתו להוות הסברה קצרה, ברורה וקולעת על מהות פעילות החברה, האידיאולוגיה והאג'נדה שלה באותו נושא. סרטים מסוג זה מוזמנים בדרך כלל על ידי גופים ללא מטרת רווח, גופים פוליטיים ומוסדות מדיניים אשר רוצים להעביר לציבור את המצע בו הם תומכים בצורה קצרה וברוה. שימוש עיקרי: באתר הבית של הגוף המפעיל, הקרנה בכנסים מקצועיים שהחברה מארגנת, טלוויזיה ורשתות ווידאו חברתיות.

תנו לנו לדאוג לשקט שלכם! צרו קשר עוד היום: Yaloo Studio - הסטודיו לעיצוב ובניית אתרים

אייל 052-4222058

www.yaloo.co.il

סרטוני תדמית לעסקים

סרט תדמית הוא הכלי האפקטיבי ביותר להעברת מסרים

סרטוני תדמית לעסקים

סרטון תדמית מתאים למגוון גדול של אתרים וקל לפרסם אותו במדיות השונות וברשתות חברתיות

 

 

> קרא עוד
אייל בן סימון
חזרה לראש העמוד