דלג לעמוד ראשי (מקש קיצור ד) דלג למפת האתר (מקש קיצור מ)

סטארט אפ ומיזמי אינטרנט

יש לך רעיון למיזם סטארט-אפ טכנולוגי או מיזם אינטרנטי חדשני? צוות yaloo studio ישמחו להעמיד לרשותך את מיטב היועצים, המעצבים והמתכנתים שלנו כדי שיסייעו לך לפעול בסביבת העסקים הייחודית לעולם הטכנולוגי והאינטרנטי.

יאלו שמחים לעזור ליזמים ולשמוע על רעיונות חדשים

מיזמי אינטרנט הינם דרך נפלאה ונוחה למצוא עיסוק חדש ומעניין ותוך כדי ליצור הכנסה נוספת. מיזמי האנטרנט הם תופעה ההולכת ומתגברת כל שנה. רעיונות טובים מתפתחים לאתרים בעלי מודלים כלכליים חזקים ויציבים, אך הדרך להגיע לשם ארוכה ורצופת אי ודאויות וסימני שאלה רבים.


yaloo גאים לתמוך ביזמויות אינטרנט שונות שהחלו ברעיון וצמחו להיות אתרי מסחר, תוכן ורשתות חברתיות מצליחות. ביאלו מעניקים ייעוץ, ליווי ותכנון החל בגיבוש הרעיון, דרך תכנון אסטרטגיה שיווקית ומודל הכלכלי ועד לעיצוב והפיתוח הטכנולוגי. כל זאת נעשה דרך מחקרי שוק מעמיקים ואיפיון קבלי היעד של המיזם.


yaloo מציעים מעטפת שלמה וכוללת של פיתוח במיקור חוץ עבור היזמים. כל השירותים שלנו מתבצעים ע"י מפתחים ומעצבים מנוסים ומקצועיים. דרך העבודה שלנו מתבססת על שקיפות מלאה מול הלקוח, כך שהלקוח תמיד יודע באיזה שלב נמצא הפרוייקט ובצמידות ללוחות הזמנים שנקבעים מראש. תהליכי הפיתוח שלנו מתבצעים במתודולוגיה קבועה וסדורה, המקלה על השליטה בתהליך והמעקב אחר התקדמות הפרוייקט.


צוות yaloo מנוסה בתהליכי פיתוח רבים ושונים זה מזה הן בשפת הפיתוח והן על גבי מגוון הפלטפורמות הכי עדכיות בשוק. אנו ביאלו דואגים להתעדכן בכל פיתוח חדש שיוצא לשוק ומיישמים את ההפנמה שלהן בתוך המערכות הקיימות. נשמח להציע פתרונות טכנולוגיים ושיווקיים שיקלו על תהליך ההקמה, יקצרו את לוחות הזמנים ויחסכו בעלויות הפיתוח. אנו רואים עצמנו שותפים להצלחת כל מיזם אינטרנטשאנו שותפים בו ומחוייבים להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורם.

מאז הקמתה בשנת 2003, צברה yaloo ידע וניסיון רב בתהליכי פיתוח והתאמת פתרונות איכותיים לצרכי לקוחותיה בתחומים עסקיים שונים ומגוונים. אנו מספקים פתרונות גם שיווקיים וגם גרפיים ותדמיתיים. אנו מתמחים בפיתוח אפליקציות אינטרנט המבוססות על עקרונות חשיבה עסקית ומוכוונות לתוצאות והשגת יעדים.

למה כדאי יזמות אנטרנטית?

  • האינטרנט הוא כר מופלא ונח לעסקים. הגישה המודרנית אינה מסתכלת על אתר כעל עוד סניף של עסק פיזי, אלא כעל עסק העומד בזכות עצמו ופועל על גבי הרשת בלבד ואינו מחייב נוכחות פיזית.

  • עלויות החזקת מיזמי אנטרנט הם זניחים וחד-פעמיים, בניגוד לעסקים פיזיים, שבהם ההוצאות הם מאוד גדולות ומתמשכות לאורך כל זמן ניהול העסק. לדוגמא: במיזם אנטרנטי אין תשלום ארנונה, יש פחות עובדים, תחזוקת האתר היא מאוד מינורית לאחר שלב הפיתוח ועוד.

  • עסק אנטרנטי הוא משהו שניתן לנהל מכל מקום ובכל זמן, מה שמקנה אפשרות להתעסק בכמה דברים במקביל ולא להעסיק את עצמך על עסק אחד בלבד.

  • לאחר שמפתחים מערכת אנטרנטית טובה וחזקה, תמיד ניתן לשכפל אותה למערכות נוספות ולפתוח כמה עסקים במקביל.

  • האנטרנט הוא העתיד ואי אפשר להתחמק מזה. עולם האנטרנט רק הולך ומתחזק משנה לשנה ומי שלא ירכב על העגלה כיום, פשוט יישאר מאחור בשלבים היותר מתפתחים של עולם האנטרנט.

  • במיזמי אנטרנט אין סלקציה, אין גיל, אין מצב כלכלי ואין תחרות עסקית. כולם מתחרים שווים

אז איך מתחילים?

  • עטוף את הרעיון מכל כיוון אפשרי, כלומר, חשוב עליו לעומק ונסה לנתח אותו כלכלית ואפיין מה הערך המוסף שלו עבור הצרכן הסופי.

  • הגדר את מטרות המיזם ואת החזון הסופי שלו (האם נועד להיות עסק או אקזיט)

  • אפיינו את קהל היעד עד לרמת רזולוציה גבוהה כך שתדע עליו כמה שיותר פרטים, כגון: הרגלי הצריכה שלו באנטרנט, מצב כלכלי, גיל, אזור שהוא נמצא בו וכו'.

  • הגדר באופן מדוייק את פעולות המיזם, את הייחודיות שלו ואת התרומה לקהילה שלה הוא שייך.

  • למד היטב את המתחרים שלך ואת התחרות הקיימת בשוק. לפעמים מהמתחריעם אפשר ללמוד ולאפיין את רוב המיזם שלך. בנוסף, תבינו מה הערך המוסף שיש לכם על פני המתחרים השונים בשוק.

  • כתבו את החולשות של המיזם שלכם (למשל: האם הוא ניתן להעתקה, האם הבסיס הכלכלי למיזם הוא יציב לאורך זמן ועוד), חפשו פתרונות לכל בעיה שעולה.

  • בנו אסטרטגיה שיווקית שתהיה יציבה לאורך זמן ותכננו כל שלב באופן מפורט, כך שברגע שהמיזם עולה, לא עובדים על רעיונות חדשים, אלא על רעיונות מנוסחים מראש, כך גם העבודה שלכם תהיה יותר קלה בהמשך.

  • מיזם אינטרנט (או כל מיזם אחר) דורש השקעה כספית מסויימת. בנו לכם תוכנית כלכלית כזו שתוכלו לעמוד בה ולא לקפוץ מעל הפופיק עם הוצאות שיכשילו מטרות אחרות שיש לכם להגשים בהמשך המיזם. לדוגמא: הרבה מיזמים נופלים על כך שהם "מבזבזים" את כל התקציב שלהם על פיתוח ולא לוקחים בחשבון עלויות שיווק ופרסום.

  • היו סבלניים! קחו בחשבון שעסק הוא כמו תינוק. לוקח לו זמן להתפתח ולגדול. היו חזקים ויציבים לאורך כל הדרך, בלי עליות וירידות של מצבי רוח, אם תעבדו עם תוכנית עסקית מסודרת וברורה, זה יקל על השגת המטרות שלכם בכל יעד, ואז אולי הגידול יהיה איטי, אך בטוח.

  • מיזמי אינטרנט וטכנולוגיה דורשים לפעמים פיתוח אפליקציות מיוחדות ומורכבות. אפיינו את המורכבות מראש, וכך תוכלו לחסוך בתקציב הפיתוח. אם הכל מסודר מראש, הספק שאיתו תעבדו יבין את הרצינות שלכם וייתן לכם הצעת מחיר ממוקדת ולא מופרכת.

  • לנו ביאלו סטודיו יש פיתרון לכל צורך הקשור באנטרנט ובטכנולוגיה. אנו פתוחים לשמוע כל רעיון למיזם חדש (ואוהבים את זה). אנו נתפור לך חליפה מיתוגית שלמה, נאפיין יחד איתך את המיזם ונמצא לך פתרון אשר ייבנה ויאופיין במיוחד בשבילך.

תנו לנו לדאוג לשקט שלכם! צרו קשר עוד היום: YALOO - הסטודיו לעיצוב ובניית אתרים אייל 052-4222058

סטארט אפ ומיזמי אינטרנט

עטוף את הרעיון מכל כיוון אפשרי, כלומר, חשוב עליו לעומק ונסה לנתח אותו כלכלית ואפיין מה הערך המוסף שלו עבור הצרכן הסופי

סטארט אפ ומיזמי אינטרנט

צוות yaloo מנוסה בתהליכי פיתוח רבים ושונים זה מזה, הן בשפת הפיתוח והן על גבי מגוון הפלטפורמות החדשניות והעדכניות בשוק

> קרא עוד
אייל בן סימון
חזרה לראש העמוד