דלג לעמוד ראשי (מקש קיצור ד) דלג למפת האתר (מקש קיצור מ)

סרטוני תדמית לעסקים, פלאש

סרטון תדמית הוא הכלי ההפשוט והאפקטיבי ביותר להעברת מסר לקהל היעד שלך. זהו בעצם כרטיס ביקור ויזואלי המאפשר להעביר את אופי האירגון או העסק, את הצורך של העסק ואת המטקות השיווקיות שלו.

סרטון התדמית מאפשר להציג בצורה הטובה ביותר ובדקות מעטות בלבד את פעילויות השטח של העסק, ראיונות עם אנשי האירגון, ראיונות עם שותפים עסקיים, הדמיות, צילומי אילוסטרציה ותמצית התוכנית העסקית.

בעולם בו האנטרנט הוא אמצעי התקשורת בעל ההשפעה הרבה ביותר בעולם, סרט תדמית הוא כלי בתוך הרשת המאפשר מסר שיווקי קצר ממוקד מטרה. ל- yaloo studio יש ניסיון רב בהפקת סרטוני תדמית איכותיים ובעלי מסר שיווקי קולע למטרה.

יחסי ציבור באינטרנט

דרכי הפעולה בהן ינקוט משרד יחסי ציבור לצורך השגת המטרות העסקיות והשיווקיות של העסק
יכול לפעול במספר דרכים על מנת להפוך את העסק לנורמה חברתית ובאור התדמיתי הטוב ביותר שניתן ליצור עבורכם:

  • קמפיינים פרסומיים ברשתות שונות, כמו: ווינט, וואלה, תפוז ועוד
  • העלאת סרטיוני תדמית לרשתות חברתיות כמו: פייסבוק, יוטיוב, ווימאו, וויבי ועוד
  • שליחת הודעות לרשות התקשורת השונות כגון: טלויזיה, רדיו, עיתונים וכו'
  • בניית מותג או שימור של מותג קיים
  • ניהול משברים וסיכונים עסקיים

האפקט הציבורי הרחב ביותר ביחסי הציבור ייעשו יל ידי סרטוני תדמית שייפורסמו ברשת. שכן, ברגע שיש לך סרטון מופק וערוך היטב, הפרסום שלו הוא נורא קל וידידותי. כל רשת חברתית מפייסבוק ועד יוטיוב ישמחו לקבל מכם את הסרטון ואף לשתף אותו וליצור באזזז ויראלי ברשת. תוכן הווידאו הוא התוכן המחוזר ביותר ברשת כיום וזאת מפני שגולשים יעדיפו לראות סרטון של 2-3 דקות מאשר לקרוא מאמר בן 50 עמודים. זהו הרגלי הצריכה של דור האינסטנס שדורש הכל מהר ועכשיו.

סרטי תדמית המופצים ברשתות חברתיות הם אלה אשר יוצרים את ההבדל בין פרזנטציה שטחית של מוצר או שירות לבין פרזנטציה עניינית ומסקרנת שמושכת ומעלה עניין בקרב הצופה.

דפדפו מעט באינטרנט ותיצפו בסרטוני תדמית שהופקו, כעת חשבו מנקודת המבט של גולש אינטרנט ממוצע – אני בטוח כי המסקנה שתגיעו אליה היא שסרטי התדמית יוצרים עניין רב בקרב הגולש ומגדילים את כמות הפניות לעסק.

סרטי התדמית הולכים להיות ללא כל צל של ספק המדיה של העתיד. כבר עכשיו זוהי מדיה של ההווה והיא השחקן המרכזי בתהליך של מיתוג של כל עסק.

ליאלו - הסטודיו לעיצוב ובניית אתרים יש כיום ניסיון רב בשוק סרטוני הרשת. אנו מתאימים עצמנו לכל תקציב בין אם לעסק קטן או בינוני ועד להפקות גדולות ומרהיבות. אנו נבנה איתך את הקונספט השיווקי ונחדד את המסר, כך שיוכל לעבור ב-2-5 דקות של סרטון.

שלבי העבודה:

  • לאחר פגישת הכרות וסגירת עסקה, אנו נשב עם איתך נאפיין ונחדד את המסר, שכן אסור לטעות - אם המסר אינו מחודד מספיק התוצאה תהיה פחות אפקטיבית. על כך נופלים הרבה סרטוני תדמית ומעצבים. המסר חייב להיות חד, קצר וברור!

  • השלב הבא הינו כתיבת תסריט שיווקי ובו הלקוח כבר יוכל לדמיין את הסרטון עוד לפני שיצא. כל פריים יהיה כתוב במפורט כך שהלקוח לא יוכל לטעות. התסריט יהיה כתוב בבהירות ובמידת בצורך גם נפיק סטורי בורד (איורים של הסצינות המצולמות), עד לשביעות רצון הלקוח והעברת המסר בצורה חדה וברורה.

  • לאחר תיאום ציפיות ותקציב אנו נפיק את הסרטון עם מיטב הצלמים, המאפרות, אנשי הסאונד והעורכים. לרשותינו עומד הצוות המסור ביותר ובעל ניסיון נרחב מאוד. הצוות שלנו מיומן מאוד בהפעלת תאורה נכונה, צילום מאוזן, והבאה לפוסט-פרודקשיין.

  • שלב העריכה וכיווץ הסרט. יכול להיות שעשיתם סרטון בהפקה של מיליון דולר, הבאתם דומניות ואנשי צוות מהטובים ביותר, אך לא דאגתם מספיק לעריכת הוידאו. זהו החלק החשוב ביותר בסרטון, שכן בשלב זה נעשה הבימוי המלא של הסרטון והפקת הלקחים מכל השלבים הקודמים. בשלב זה ייעשו תיקוני צבע ופוסט-פרודקשיין עד לכדי שלמות הסרטון.

  • השלב האחרון הוא שלב כיווץ הסרטון ופרסומו ברשת האנטרנט. זהו שלב אשר צריך להיות מחטושב מאוד, מפני שפרסום באתר או ברשת שאינה ידידותית לצרכי הלקוח יכולה להפיל קמפיין שלם. לדוגמא: סרטון פרסומת על "הבשרים של תנובה" אשר יפורסם בפייסבוק מיד יעורר אחריו זעקות מצד ארגוני "זכויות בעלי חיים" וייצור באזז שלילי למותג, לכן חייבים לבחון בקפידה את המקומות בהן יפורסם הסרטון.

>> אז למה אתם מחכים, חשבו על סרטון, צרו קשר ואנו נוציא אותו לפועל

> קרא עוד
אייל בן סימון
חזרה לראש העמוד