נכון לשנת 2019 מעל ל-3 מיליון ישראלים רכשו את מוצריהם הנחשקים באינטרנט. עוד התגלה בסקר שערכה גוגל שכ-70% מהישראלים מוכנים לשלם יותר מ- 5% נוספים על מחיר המוצר אם אתר הקניות יהיה בשפה העברית. מה שמעיד בפירוש על הזדמנות מינוף מצויינת לעסקים קטנים ולכל בעל עסק שרוצה להגדיל את מכירותיו.
על פי ראיית הנולד של יאלו סטודיו, שוק החנויות הוירטואליות נמצא בגרף עליה מתמדת כלפי מעלה ואיתו גם כמות הגולשים והמתעניינים בהקמת חנות וירטואלית. חנות וירטואלית הפכה לכלי עבודה חשוב ביותר עבור כל עסק ומשמש כאמצעי תקשורת להעברה ולקבלת מידע באופן שוטף מהעסק האהוב עליו.
לנו ביאלו יש חזון והוא לפתח את תחום המסחר האלקטרוני בישראל ומביוחד עבור עסקים קטנים אשר ברורב המקרים לא מצליחים להרים את הראש מעל קו המים. אנו ביאלו נעניק לבעל העסק את הכוח האינסופי שיש כיום בתחום המסחר האלקטרוני, נדריך אותו בכל הדרך שיבחר ובכל תקציב שאותו יבחר להשקיע.
לאיזה עסק בניית חנות וירטואלית מתאימה?
כמו בכל פתיחת עסק חדש, לפני שמתחילים לבנות מודל עסקי, גם בחנות וירטואלית צריך להגדיר מראש מי קהל היעד שלנו, לדייק אותו ככל האפשר ולהגדיר מראש תקציב שבעל העסק יוכל לעמוד בו. אנו ביאלו ניתן הדרכה מלאה בתהליך בניית עסק באנטרנט ונבנה ונאפיין יחד אתכם אתר עם מודל עסקי מנצח.
מה כולל הקמת חנות וירטואלית?
* ניהול קטלוג הפריטים בחנות בצורה מסודרת ועפ"י קטגוריות
* ניהול מוצרים וכתיבת מאפייני המוצר
* ניהול והזנת תמונות עבור המוצר
* ניהול לקוחות ומועדוני לקוחות
* יצירת קופונים ומבצעים
* ניהול מלאי
* ומעקב הזמנות
* ניהול תמונות
* ניהול בלוג, תכנים וכתבות
* אפשרויות שונות לקידום האתר
* ועוד....
ועכשיו לקצת טיפים לניהול נכון של אתר מכירות
הגדלת האמון של הרוכש בחנות המקוונת
במידה ונצליח לחזק את אמון הגולש בחנות הוירטואלית שלנו, נוכל להעלות את מספר הרוכשים ומספר הלקוחות החדשים שנוכל להביא אלינו לאתר. להלן כמה טיפים:
בניית אתר חנות עם דגש רב על יחס המרה
הרכישה אינה רק אמצעי להשגת המוצר, אלא גם תהליך רכישה חוויתי, ממש כמו לטייל בקניון או במרכז מסחרי, עם צעצועים ולונה פארק לילדים, בתי קפה, אוכל וכו. ככל שתהליך הקניה יהיה חוויתי יותר, כך הגולש יחזור לחנות שלכם וירכוש מוצרים נוספים.
מומלץ להתבסס על עיצוב בהתאמה אישית ולא לרכוש עיצובים תבניתיים שהם די חוזרים על עצמם ומאוד משעממים – הרוכש תמיד ירצה חנות וירטואלית ייחודית וחוויית קניה מסקרנת.
סדר ונוחות שימוש – בחנות שלכם צריכה להיות חלוקה ברורה לקטגוריות ותתי קטגוריות, כך שהגולש יוכל להגיע למוצר שחיפש בלא יותר מ-3 קליקים. הסטטיסטיקות לא טועות והן אומרות שיותר מ-3 קליקים לחיפוש המוצר ואיבדתם את הלקוח. אל תשכחו שאתם שוחים בים של חנויות באנטרנט וללקוח לא תהיה בעיה לעבור לאתר הבא אם האתר שלכם לא סקרןן אותו להמשיך הלאה
.
תצוגת מוצר ברורה ומובנת - לכל מוצר צריך להיות עמוד נפרד משלו ובו כמה שיותר פרטים על המוצר – בואו לא נשכח שרוב הרוכשים באנטרנט הם קונים חכמים ומעוניינים לדעת כמה שיותר על המוצר שאתם מוכרים, אחרת הם יילכו לגוגל לחפש את הפרטים על המוצר ושם הם כבר עלולים ללכת לאיבוד ולשכוח מהאתר שלכם
רשתות חברתיות - בכל עמוד מוצר אנו ממליצים לשים רשימת שיתופים ברשתות חברתיות שונות, כך יהיה מאושד קל לרוכשים לשתף את המוצר עם חבר או מכר ולכם תהיה יותר סבירות למכירה
מוצרים מומלצים ומוצרים משלימים – אלו אופציות נוספות להגדלת מכירות באתר – כך הגולש מרגיש שיש שפע עצום של מוצרים באתר
מועדון לקוחות – אנשים אוהבים להרגיש חלק מקבוצה לכן אנו ממליצים ליצור מועדון לקוחות ולדוור ללקוח אחת לשבוע. כך הוא תמיד יזכור שאתם קיימים
בחירת המשלוח – רצוי לתת כמה אפשרויות שונות של משלוח, כך שהלקוח ירגיש שיש לו מגוון גדול של אפרויות ולא ירגיש כלוא. אפשרויות משלוח שיש להציג לדוגמא: דואר רגיל, איסוף עצמי, דואר רשום, דואר מהיום להיום דואר שליחים עד הבית וכו'.
לסיכום
בניית אתר חנות באינטרנט יכולה להוזיל עלויות עבור הרוכש ולהגדיל רווחים עבור המוכרים. יחד עם זאת אנו ממליצים להקדים משחבה עמוקה לפני שאתם פותחים חנות וירטואלית או עוסקים במסחר אלקטרוני. האתגרים לא פשוטים והקהל כבר לא מאמין כ"כ בקלות לפתיינים.
אנו ביאלו סטודיו נאפיין ונבנה עבורכם את החנות המושלמת עבור קהל היעד שלכם וזאת תוך מחשבה עמוקה ומחקר שוק מקיף.
שתיהיה רכישה ומכירה נעימה לכולם!
תנו לנו לדאוג לשקט שלכם! צרו קשר עוד היום: yaloo - הסטודיו לעיצוב ובניית אתרים אייל 052-4222058
צרו קשר ואנו ב-יאלו נספק לכם את מה שאתם חולמים עליו